tis

Ett urval av mina grupper från facebook:
IB class of 2013
IB a filmmaker
International Baccalaureate
IB History
IB2A Study group
Group 4 project, group 3! IN IT TO WIN IT


Haha mitt liv genomsyras verkligen av pluggandan! Var lite skoltrött för ett tag sedan, men det sköljdes av mig lika lätt som vatten. Har i princip inga lugna stunder de kommande veckorna, ALLT ska tydligen hinnas med då! Att klona mig hade aldrig passat så bra som nu, men om det är något jag inte gör så är det att klaga. Stormtrivs verkligen! Jag vet, jag är inte normal





(Det visste ni väl ändå redan?)


(Vad fint att ni fortfarande kikar in här trots att jag aldrig uppdaterar, puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0