my friends are in the bathroom getting higher than the empire state

Sofie beskriver tillvaron för tillfället ganska bra: http://sciencebag.devote.se/blogs/20190173/euuuuufoooooriiiiii.htm#WriteComment (Sofie beskriver alltid vad jag känner så himla bra haha) HULTSFRED HULTSFRED HULTSFRED! Jag längtar ihjäl mig till lera, svett och och sönderskriken hals

Under varje sommarlov så når jag alltid en period när jag inser att jag verkligen har ett helt sommarlov framför mig, och blir alldeles rastlös ut i fingerspetsarna. Detta år inföll det väldigt tidigt- tre dagar in på sommarlovet och jag kände mig förjäkla uttråkad. Så jag bestämde mig för att göra något med den tomma väggen (har inte en enda tom vägg eller yta på mitt rum, helt sjukt! (rörigt rum=rörig människa?)) och snickrade ihop någon typ av inspirations-historia-time-line-hörna av något slag. Måste göra lite revision innan jag börjar markera ut årtal och krig, men än så länge ser det ut så här:

Och ja, den vackra flickan i rosa till höger är Amandsie!

Förutom att tillverka detta vackra konstverk så har jag promenerat med Amanda idag, tog farväl av henne för ett par dagar framöver; hon ska till Italien och jag till Hultsfred. Alltid sorgligt att vara utan henne i ett par dagar, helst av allt borde vi vara tillsammans 24 timmar om dygnet. Som i Cypern, gick knappt på toa ensam haha.


PS. Sofie och jag ska lära alla på Hultsfred replikerna i Harry Potter och den hårige krukmakaren
PS2. Min framtida son ska heta Snape
PS3. Varför är somliga av det motsatta könet så fruktansvärt korkade att de inte förstår något så uppenbart? Det gör ont i hjärta och själ.

Kommentarer
Postat av: Amandy

Så sant, så sant. Det borde vi!! Får ta det framöver, med egen lägenhet ;) Ha det gryyyymt på hulsfred!! X (heheh) O

2012-06-12 @ 00:39:13
Postat av: Amandy

Och vägen blev grymt cool, riktigt bra ide! Är hedrad över att jag fick sitta där :')

2012-06-12 @ 00:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0