en liten lista som jag gjorde för ett tag sedan

1. Om du var en av karaktärerna i Vänner, vem skulle du då vara?
Jag kan se en liten del av mig själv i alla dem, i Monicas besatta beteende, Ross tråkiga föreläsningar, Rachels ytliga moments osv. Men personen jag känner igen mig själv mest i är definitivt Chandler. Hans sarkasm är verkligen i stil med min och dessutom, hans tafatta skämt till människor som absolut inte uppskattar det. Jag känner igen det så väl.

2. Vilken parfym använder du?
D&G L’Impératrice (ja, fick ta fram den för att kolla) som jag fick av finaste Amandsie på min födelsedag. Så nu kan ni gå till affären och lukta på den för att känna min doft!

3. Vilken är din favoritbok?
Ohhh, difficult one! Som Harry Potter-älskare så blev jag alldeles hänförd av den första boken som förde mig in till magiken. Men den sista är så fruktansvärt spännande och sorglig. Åh, vad svårt. Sjuka böcker är annat som jag gillar. Typ Hypnotisören! Läs och förskräcks. Om ni letar efter böcker som resulterar i mardrömmar för resten av era liv, så ska ni läsa Depression av Stephen King. Eller egentligen vad som helst skrivet av honom.

4. Vad spenderar du helst en ledig dag med?
Jag börjar med en sovmorgon, men inte alltför länge. Sedan världens största frukost med allt man kan tänka sig, typ smoothie, frukt, juice, müsli, mackor och massvis med pålägg. Sedan vill jag tillbringa resten av dagen i vännernas tecken. Göra spontana saker, ha picknick i parken, luncha/ äta middag i timmar (intressant att jag endast räknade upp olika måltider haha). Sedan får kvällen gärna avslutas med drinkar och dans.

5. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Lindox, den hungriga halvkvinnan, är du i vaket tillstånd?" Haha Sofie

6. Vad skrämde dig om natten som barn?
Greven i Mysteriet på Greveholm.



7. Hur många kuddar har du i sängen?
3

8. Vilken är din favoritefterrätt? 
Den här frågan är ju bara taskig. Jag tänker tolkar den som ”vilka är dina favoritefterrätter?” Cheesecake i vilken smak som helst, allting som innehåller choklad och glass

9. Bästa tecknade film:
Shrek den tredje. Kommer alltid att vara det!

FEM DÅLIGA VANOR?
1. När jag är ledig och uttråkad och jag styr stegen mot kylskåpet
2. Under awkward situationer så gör jag dem mer awkward med flit
3. Råkar ibland säga för mycket, eller pratar utan att tänka innan
4. Att dansa offentligt
5. Att skratta så mycket att jag inte längre kan andas


Kommentarer
Postat av: Snippilicious

Hahaha ååh chandler! Jag skulle nog vara... Pheobe hahaha

2012-06-19 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0