2/3 av 2011


Årets sommarbild!

Bar det mest fashionabla jag någonsin bart- vita strumpor och sandalar haha

Amanda och jag låg mest på bryggan och solade om eftermiddagarna

Tyskarna kom hit för ett tag (Emma och Am är aslika på denna bild!!)

Min morbror fyllde 50 och min moster 40!

Brukar få vara ensam tjej i omklädningsrummet innan konsert :( Så Am hängde på!

Någon dag när vi åt glass, hehe

En dag med klassen i Borsökna


Eftermiddag i Rothoffsparken

Tog lite bilder på systern

Skolavslutning!

Kvällen

Studentklädsel

Min syrras student! (Observera att hon är sjukt lik bilden från när hon var liten haha)

Hängde lite med polers




På den berömda balkongen

Spontandrog till Danderyd

Åkte båt med kusinerna

Fest hos Paula!

Kräftskivaaaa

Både mexikanskt och körv hann vi med i Falkenberg

Kommentarer
Postat av: Arenans Djuriska Muskelberg

Galet härligt inlägg. Åh gamla goda sommar!

2012-01-15 @ 20:34:50
Postat av: Linda

Vem är detta?? :)

2012-01-17 @ 21:44:51
Postat av: Det är din vän Sofie

2012-01-27 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0