dreamy dork

Idag är jag nöjd och glad. Ni vet när man fått mycket gjort, konstiga och roliga saker har hänt och livet är bara allmänt tillfredsställande? Jomen rätt på pricken! Subway och en 5-kronorsgodispåse, alla (även lärarna) säger oväntade kommentarer, vi spelar teater på engelskan, gymmar med bebisar tills benen känns som spagetti, äter hemlagad chilisoppa och ska nu börja med läxor som jag jag faktiskt VILL göra. Och sen ett nytt How I met your mother-avsnitt. Känner på mig att detta blir en bra vecka. Haha, skrattar när jag läser igenom detta eftersom det låter så himla klyschigt och så falskt, men icke.

Förresten, en First aid kit-skiva och en The greatest chich flicks-film kom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0