hade glömt; 3/3 av 2011


London

Amanda dansade med Queen Elisabeth

Soliga Hyde Park


Mycket väntade på tunnelbanorna...

Amandas födelsedag!

Världens sötaste kusin!

Emma hade varit borta i Alaska hela sommaren, så hennes hemkomst firades med champagne!

Mor och jag drog en weekend till Falkenberg


Mattelektion och en dag i september jag kunde bära min bodydress

Photoshoot med magiskt ljus


Rosé!

Halloween


Haha älskar den här bilden, the smokers in the back och Sofie som posar i fronten

Thanksgivingmys hemma hos Emma

Planking


Gulligaste bebisarna!!

"Plugg"fika med Emil och Amanda


Luciatåget!


Och så drog vi på jullov- Johannes exalterad och Jacob sorgsen

Mitt 2011!

Kommentarer
Postat av: Sooooooooffe!

ååhå, det är så galet underskattat at ha med sig kamera överallt, dessa bilder är ju hur härliga som helst!

2012-02-06 @ 17:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0