2011-10-19

Nu är det officiellt- jag kan inte plugga. Så fort jag försöker mig på en matteuppgift och inser att jag får fel svar, så kastar jag iväg boken och när jag försöker läsa biologin så läser jag egentligen inte, informationen når aldrig min hjärna. Detta problem brukar traditionsenligt infalla en kort period innan lov, när man gått i skolan många veckor. Detta resulterar i att jag inte kan kocentrera mig eller fokusera, kort och gott, detta är en mardröm för en ib-elev. Min härna har redan ställt in sig på lov. Åh, hatar min hjärna ibland, den vill hellre titta på svenska avslöjningsprogram, laga mat och sjunga in i en spegel än att göra något vettigt. But still not fml, min hjärna har sina goda stunder också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0