rubrik överflödig

Tänkte skriva något och rimmigt och kul, men det försvann från min tunga. Hur som haver, idag var det cpunderbart väder (IGEN) och jag kunde inte dra nytta av det (IGEN) eftersom jag inte kom hem förrän halv sex. Inget speciellt har utformat min dag, men livet är ganska så gött ändå. (Alltså gud vad händer, nu kom göteborgaren fram också) Jag letar förtvivlat efter motivation och inspiration i form av bloggar och bilder, men det känns som att internet är ganska fattigt, trots allt. Babbel och pladder i en enda röra utan stycken, nu måste jag ta mig samman och skriva lite referat, hur låter det hörni? (WHOOP WHOOP)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ron weasley (stavning)

<3

2011-05-10 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0