adventure

Att Pauline är den mest mystiske läraren någonsin är det väl omöjligt att ha gått miste om. Nyfiken har man alltid varit på hennes liv utanför skolan och idag fick vi tillfälle att upptäcka det. Efter skolan såg Amanda och jag henne gå iväg med snabba steg (den kvinnan är SNABB!) och vi bestämde oss för att följa efter henne. Vi lyckades hålla oss på ett bra avstånd och förföljde henne i ungefär 45 minuter tills hon försvann ur våran syn. Efter det är det lite svårt att veta vad som hände, men en bil åkte förbi oss där Amanda sägs ha sett Pauline som tittade förvånat på oss. Eller så var det någon annan som förvånat tittade på två flickor som hukade sig på grund av tunga skolväskor och den ena bar en sjal runt huvudet och den andra solgasögon trots att det var molnigt. Men om det var Pauline får vi nog aldrig veta.

Under den långa vägen sa Amanda: Linda, det är nog bara du och jag som skulle göra en sån här sak. Och hon har så rätt.

Kommentarer
Postat av: Amandy

Oh ja, jag har så rätt... Ingen kan komma på något liknande!

2011-03-10 @ 19:13:24
Postat av: joy

Haha jag hade lätt joinat, så lite fel har du ;)

2011-03-10 @ 22:55:39
URL: http://deleterious.devote.se
Postat av: joy

eller ja, hon

2011-03-10 @ 22:55:48
URL: http://deleterious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0