midsommardagen

Jag blir så rörd när läsare kommer fram på stan (aa, eller nåt sånt, minns inte helt klart. Eh, whatevaah) och bönar och ber om att jag ska uppdatera, så... okej då! (NER PÅ KNÄ MINA MARIONETTDOCKOR) He he he

Jag har varit sjuk (är det tyvärr fortfarande (jävlar vad jag kör på paranteser, nu blev det till och med en parantes i en parantes, den ni!!)) så har inte haft något roligt att skriva, men kan dock inte säga att det hindrat mig tidigare! Nu ber jag till vädergudarna om ett varmare klimat så att det kan börja kännas som sommar snart. Kom igen nu dååå


Annars har jag ätit midsommarlunch (igen) och gått på promenad och ätit godis. Sånt är väldigt behövligt ibland, idag var det i alla fall det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0