?

Jag funderade lite på hur ni uppfattar mig. Beskriver mig. Om ni berättar (jag antar att det bara är människor jag känner som läser detta), vad använder ni för ord? Den här tre-ordskategorin är den som används mest, exempelvis "jaa, Britta-Marie är ju så himla trevlig å söt å go". Att valet av namnet blev högst oseriöst hör inte hit.

Förlåt så väldigt om någon i läsande stund heter Britta-Marie, det är ju verkligen, eh charmigt


Hur som helst, ni som läser detta, kan inte ni berätta för mig hur ni brukar/skulle beskriva mig?

Kommentarer
Postat av: Amandy

Galen, snyggsåinihelvete und smart!

2011-06-07 @ 23:49:33
Postat av: Linda

Amanda min kära lilla gullviva. Tre ord kan man med dig ej beskriva

2011-06-08 @ 21:31:33
Postat av: Högberg

Utstrålande , disträ (?) och inte en kraftig benstomme :)

Postat av: Linda

Hahahaha!

2011-06-12 @ 01:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0