heyy yaa


Jag är generös nog att ge er ännu en omgång av denna typer av bild

I lördags hade vi det väldigt trevligt (som vanligt) hemma hos Dennis och Petter, har dock inga bilder att lägga ut, det blev väldigt många hemska och icke-användbara bilder, hehe...
Igår jobbade jag och förbannade det dryga vädret som förvandlade min hy till en prickig korv och fick mig att börja skaka av köld. Knäppt när det nyss var nästan 30 grader. Sedan fyllde min kusin år så det firade vi med jordgubbstårta (höhö, jag får ju inte nog av dessa gubbar) och nu har jag sovit elva timmar. Aahhh, härliga sommarlov 8)

Kommentarer
Postat av: Amandy

Haha sjukt kul, du får skicka bilderna sen!

2011-07-05 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0