update

Haha, kom att tänka på Bosse när jag skrev "aight" (vem gör inte?), och på senaste klassrådet skulle vi räkna hur många gånger han sa det och det är typ två gånger efter varje konstaterande, fast det första är högre och det
andra är som ett litet eko. Fullständigt nödvändig fakta för folk som inte har någon aning om vem Bosse är. MEN

Igår var jag med klassen och simmade i badhuset vilket var asskönt, men något MYCKET OLYCKLIGT hände sedan.... Efter att vi bastat så tog jag upp min väska och jag hade lagt mobilen ganska dåligt så den ramlade ner på duschgolvet som inte är som ett vanligt golv utan har typ massa "bulor". Resultatet: en stor fucking jävla repa. Och en mycket ledsen Linda. Hade tänkt att jag aldrig skulle skriva några smileysar i mina inlägg, men nu måste jag bryta det: :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0