sixty years from now

Befinner mig just nu i period där jag drömmer mardrömmar varje natt. Då vaknar jag antingen med blöta kinder, bultande hjärta eller att jag är beredd att fly.

I natt hade jag en stalker som var fullkomligt besatt av mig. Jag var och åkte skidor i Vilsta med några okända kompisar och vi hade gamla 80-tals overaller och raybans. Vilsta hade förvandlats till ett stort turistpopulärt skidställe där det kryllade av folk fastän jag tror att det var sent på kvällen/natten.

Trots att det var så mycket folk så hittade min stalker mig och skjöt mig en gång i bröstet (vet ej vad som hände sen), men efter ett tag var jag tillbaka i backen och åkte skidor igen. Det fanns ett omklädningsrum längre bort där jag stod och bytte om när han kom in. Han hotade att skjuta mig ännu en gång, och trots att omklädningsrummet var fullt av tjejer, så var det ingen som verkade reagera eller försökte ringa polisen. Men polisen kom i alla fall (haha) och då sköt stalkern mig i huvudet fast det var en dålig kula som fastnade precis innan hjärnan, hahaha.

Det slutade med att det blev lite likt Millenium-trilogin när han rymde från psyket, efter att ha blivit tillfångatagen och dömd, sökte upp mig och visste PRECIS vart jag var och pistolhotade mig så att han kunde få ha en "myskväll" med mig. Det var ganska läskigt.

Har hört att mardrömmar är ett tecken på att bra saker kommer att inträffa, så hoppas att det är mödan värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0