sick

My body's working against me. Var en kortis i skolan för att se Joys min när alla satt i klassrummet med kalashattarna och lite kakor och mina rosa muffins. Priceless! Sedan började min hals att tjocka sig, typ som att jag satt något enormt i halsen men som sedan försvunnit.

Så nu sitter jag hemma och jag undrar varför det inte sänds några bra program mitt under dagen på vardagar?? Tänk hur många som är sjuka/arbetslösa/lata som tittar på tv under den här tiden, vad ska vi göra...? Typ bra tecknade serier och chicklitfilmer skulle sitta fint! Fast om en kvart kommer Top Model, aldrig fel med lite galet Tyra Banks-hysteri.


Kommentarer
Postat av: joy

hihihi <3

2011-02-01 @ 08:40:16
URL: http://deleterious.devote.se
Postat av: Imer

KOM TILL SKOLAN, JAG SAKNAR DIIIIIIG! <3

2011-02-01 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0