tuesday

Jag orkar inte plugga, har ingen energi eller ork. Beror väl förmodligen på att jag inte ätit sen lunch, eller ätit och ätit, jag pratade mest. Jag pratar väldigt mycket har jag märkt. Särskilt om ointressanta och väldigt korkade saker som jag inte tänker på hur dumt det låter förrän jag ser Jacob mittemot mig hålla sig för skratt. Och så säger jag väldigt mycket fel, typ vid matbordet idag när jag sa “bolero” istället för “laboro”. Haha, det lät så likt I mitt huvud.

Är väldigt sugen på mintchoklad och kött. Kanske inte tillsammans, men först choklad, sen en stor stek med klyftpotatis och någon ruggigt god sallad och tzatsiki. Och sen glass, alltid glass. Mmmmmm

Lyssnar förresten på Elton John för tillfället. Jag är besatt. Lyssna på First episod at hienton om ni vill ha något fint för örat eller Border song när ni behöver bli peppade. Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0