sitter här och käkar frukost

Något toppenbra måste ju hända mig snart, har drömt mardrömmar varenda natt i flera veckor nu!! I natt var det lite andar som jag har börjat bli väldigt rädd för på senaste tiden, kommer dock inte ihåg så mycket, men jag satt med mamma och lillebrodern i våran gamla soffa (bortslängd) i vardagsrummet på nedervåningen. Jag tror jag hade sett något svart skymta förbi i ögonvrån när jag var i köket, så jag gick och satte mig bredvid mamma och berättade. Hon typ skrattade och hånade andarna och precis då hördes världens duns utanför.

Vad löjligt det här låter just nu, men vaknade i alla fall upp efter det med ett snabbt bultande hjärta. Jag kan intyga er att det faktiskt var väldigt läskigt. Plus att jag höll på att dö lite när min julstjärnas skugga (ja, jag borde väl ta ner den) såg ut som hand när den reflekterades mot väggen.

Jag vågar inte gå till skolan idag, är väldigt smittvänlig, har redan smittat både min bror och syster. Eller så går jag med en varningstshirt så att alla får hålla sig på avstånd. Det är ju ett alternativ.



Någon i IBP1A [Har vi läxa i kemi, biologi och fysik?]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0