trapped

Tror aldrig jag har uppdaterat så här dåligt. Anledningen är inte särskilt oväntad, jag simmar självklart i ett hav av böcker och anteckningar. Jag tycks ha glömt bort hur man simmar i all denna kunskap. Så idag gjorde jag något jag nog aldrig tidigare gjort- jag gjorde ingenting. Jag ignorerade ångesten och satt istället och pratade om ingenting med Amanda i några timmar. För matten är så fullkomligt sinnessjukt ologisk att jag bara inte orkar. [Och våran matte motsvarar för tillfället faktiskt matte E, så alla som gnäller över matte A och B kan ju bara hålla käften]

Förhoppningsvis minns jag snart hur man simmar, har tusen och åter tusen saker som ska göras både imorgon och nästa vecka. Åh dör av att bara tänka på det

Förlåt för tråkigt inlägg, hatar egentligen folk som klagar, men det är ju min blogg så whatevaah

Kommentarer
Postat av: Amandy

det var skööönt

2011-12-16 @ 15:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0