opeppad opeppad opeppad opeppad opeppad

Testa att säga det snabbt va!

*Jag testade och det var visst inte så svårt

Jag är otroligt opeppad (som ni kanske förstår he he he) på kemiprov, tyskaredovisning och möjligen historiaprov imorgon. Vad gör man då? Man tar på sig träningskläder, sätter på sig hörlurar med töntiga 80-talslåtar och springer skiten ur sig!! Sedan går man in och äter galet!! Eller kanske inte så brutalt förresten.

Så nu sitter jag här, laptopen på magen och katten på benen och man försöker att finna motivationen till att plugga.

-break- Johan svarade "gummisnopp" efter att jag skrivit "hej hopp". Orginellt, måste ringa hans föräldrar och hälsa grattis till deras underbart begåvade son -break-


Någon som kan ge mig motivation på något sätt? Skicka en bild eller låt eller något eller vadfan som helst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0