WTF JUICE

Ni vet magdrycksreklamen? ("Ge mig juicen!", "Jag ser ingen juice...", "Det är en magdryck.") Tänk personen som står bakom idén, som fick stå framför produktionsteamet och faktiskt övertyga dem om detta? Jag gissar på att många var sjuka och frånvarande den dagen och de enda som medverkade var en ung ja-sägare som gör allt för att få behålla jobbet och någon som var extremt bakis och som endast var närvarande fysiskt. Jag menar, de flesta företagen som har råd att göra reklam som kommer att visas i tv har en ganska generös budget. Tänk fyrverkier, explosioner och bilkrascher, typ:
 
 
Därför gör det nästan ont i mig att se en så händelselös och stillstående reklam som den förstnämnda. Eftersom jag tvingas se reklam flera gånger under ett program, snälla låt det bli roligare än så här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0